Partner NetwerkLONDON, UK en HOOFDDORP, NEDERLAND, 28 JUNI 20163CX, ontwikkelaar van de volgende generatie op software gebaseerde Unified Communications oplossing, is trots om na een succesvolle interop test het partnerschap met Partner-Netwerk aan te kondigen.

Partner-Netwerk levert diensten en ondersteuning aan regionale telecom en ICT resellers en service providers. Het bedrijf levert diensten zoals internet connectiviteit, IPTV en SIP trunking, en hiernaast uitgebreide technische en verkooptrainingen waardoor haar partners de verkoop vergroten en de klant tevredenheid verhogen.

De nauwe samenwerking zorgt ervoor dat Partner-Netwerk partners de hoge kwaliteit 3CX’s diensten kunnen combineren met de Partner-Netwerk Cloud diensten. De zakelijke markt geniet hierdoor van een UC oplossing die naast eenvoudig gebruik zeer schaalbaar en kosteneffectief is.

Deze nieuwe partnerschap zorgt er ook voor dat 3CX zicht verder kan uitbreiden in de Nederlandse en Europese markten, en brengt zo haar goede reputatie en innovatieve software tezamen met de superieure klanttevredenheid naar het brede portfolio van Partner-Netwerk haar zakelijke klanten.

Sebastian Balan, Sales Executive – BeNeLux MENA verklaarde:

“Het partnerschap met Partner-Netwerk zal ervoor zorgen dat meer bedrijven in Nederland gebruik kunnen maken van onze zeer uitgebreide en kosten effectieve software gebaseerde telefooncentrale. Met de selectie van Partner-Netwerk hebben we de zekerheid dat 3CX klanten gebruik kunnen maken van betrouwbare SIP trunks en een uitmuntende aandacht voor klanttevredenheid, want daar is Partner-Netwerk momenteel bekend voor.”

Mark Patka, Partner-Netwerk CEO verklaarde:

“We zijn trots om in Nederland gecertificeerd te zijn als officiële distributeur van 3CX. De Nederlandse VoIP markt ontwikkelt zich nog altijd snel en met voldoende prachtige uitdagingen. We geloven dat de 3CX oplossingen goed aansluiten op de huidige wensen van de markt, en hiernaast mooi aansluiten op de bestaande wholesale diensten. 3CX is een geweldig softwarepakket dat we combineren met onze Cloud hardware oplossing, zo creëren we de 3CX Hosted diensten waarmee partners een complete telefonie oplossing eenvoudig aan de zakelijke markt leveren. We zijn blij om te zien dat de eerste partners de eerste reeks van succesvolle 3CX Hosted PBX installaties in de Partner-Netwerk Cloud hebben afgerond.”

Over 3CX (www.3cx.nl)

3CX is de ontwikkelaar van een communicatieoplossing op basis van open standaarden; een innovatief systeem voor zakelijke connectiviteit en samenwerking dat eigen telefooncentrales vervangt. Met de bekroonde software kunnen grote en kleine bedrijven hun telecomkosten verlagen, hun productiviteit verhogen en hun klantbeleving optimaliseren.

3CX biedt een complete en gebruiksklare unified communications-oplossing met geïntegreerde videoconferenties; apps voor Android en iOS; en integratie van live chat op websites, sms en WhatsApp-berichten.

Wereldwijd wordt 3CX gebruikt door 600.000 klanten. 3CX is een internationaal bedrijf met kantoren in de VS, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Zuid-Afrika, Rusland en Australië. Volg 3CX op LinkedIn, Facebook, Twitter en Instagram.

Over Partner-Netwerk (https://www.fmtelecom.nl/)
Partner-Netwerk is een van de snelst groeiende technologie bedrijven in de Benelux wholesale markt. Ze maken gebruik van de traagheid van de grote marktleiders, en de aanhoudende snelle ontwikkelingen in de telecom markt. Partner-Netwerk gebruikt een verbeterde versie van het partner model om zo met haar partners sterke langdurige relaties op te bouwen, en tegelijkertijd de klanttevredenheid van de partner haar klanten te verhogen. Partner-Netwerk levert betrouwbare wholesale IP diensten zoals internet (glasvezel, kabel, DSL, 4G, ISDN), IPTV en VoIP oplossingen zoals white label SIP trunking, Cloud PBX en de 3CX Hosted Diensten.
Partner-Netwerk combineert infrastructuur, software, IT Diensten en enthousiaste mensen om zo waardevolle Diensten te creëren voor haar white label partners. Partner-Netwerk staat bekend voor de hoge klant tevredenheid, uitmuntende Technische ondersteuning en betrouwbare diensten. Hiermee maken ze een groot verschil voor uiteindelijke gebruikers van de diensten. Het gepassioneerde team heeft de kunst van het luisteren omarmt, door zowel naar klanten als naar haar leveranciers te luisteren. Deze input combineren ze met een stoot van ervaring en kennis waardoor de wensen van de klant kunnen worden vertaald naar perfect passende oplossingen.